روغن خراطین را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : ادمین

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می‌شود یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت‌انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و … می‌باشد. روغن خراطین با دارا بودن ویتامین‌های ریبوفلاوین، پانتونیک اسید، تیامین، پیریدوکسین، ویتامین ب۱۲، اسید فولیک و بیوتین تاثیر به سزایی در غذا رسانی به بافتهای پوستی دارد.  اگر می‌خواهید با روغن خراطین بیشتر آشنا شوید این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

معرفی روغن خراطین:

خواص روغن خراطین:

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان می‌شود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز دارد، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

 

روغن خراطین حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن است.

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده می‌گردد.

استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

عملکرد روغن خراطین:

روغن خراطین نوعی کمپلکس گلیکولیپوپروتئینی می‌باشد که خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی دارد. این روغن باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتور های رشد می‌شود. در مکانیسم این محصول می توان افزایش مقدار کلاژن و آرایش منظم تر رشته های کلاژنی، تکثیر فیبروبلاستی، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول های آماس کرده اشاره کرد. ترکیب اثر این فرآیندهای عملکردی را می‌توان به شکل افزایش حجم و اندازه بافت ‌های عضلانی بدن شاهد بود.

کاربرد روغن خراطین برای ورزشکاران و پرورش اندام:

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است.روغن خراطین روغنی معدنی و طبیعی است و در پی آن عوارض جانبی مواد شیمیایی را در بدن ایجاد نخواهد‌کرد. ورزشکاران زیادی با تزریق آمپول‌های شیمیایی و هورمونی به دنبال افزایش رشد و سرعت بخشیدن به حجیم شدن عضلات هستند. با استفاده از این روغن نتیجه‌‎ای مطلوب حاصل شده و عوارض جانبی و خطرات محتمل هم تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابند. قبل از مصرف روغن ۲ یا ۳ بار آن را روی پوست ناحیه بازو تست کنید و در صورتی که حساسیت پوستی بروز نداد می‌توانید از روغن به راحتی روی کل سطح بدن استفاده کنید.

 

تقویت و رشد موها با روغن خراطین:

همه خانم‌هایی که با تقویت مو‌هایشان سر و کار دارند تا بحال باید تاثیر فاکتور‌های متعددی روی موهایشان را احساس کرده باشند. از جماله این موارد می‌توان به شرایط آب و هوایی، میزان رطوبت هوای محیط، حالات روحی، استرس، تغذیه و هچنین مصرف مواد مراقبتی متناسب با نوع مو اشاره کرد. از دیگر خواص روغن خراطین کمک به تقویت و رشد موها بوده که باعث شادابی و لطیف شدن مو می‌گردد. این روغن خشکی مو‌ها را تا حدود زیادی از بین می‌برد و با تحریک رشد سلولی موجب افزایش رشد مو و به مرور سالم‌تر شدن مو‌ها می شود. در کنار استفاده از این روغن روی سطح پوست می‌توان مراقبت‌های جانبی از مو مثل بهبود تغذیه را به عنوان مکمل درمانی انجام داد. با حذف مواد قندی مصنوعی فراوان و کاهش تغذیه با فست فود به مرور ریزش موهایتان هم کاهش خواهد‌یافت.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: